Sider

torsdag 7. juni 2012

Enda en deilig dag er over!


 Enda en herlig dag er over,jeg har hatt fri og bare kosa meg i hagen
Med yndlings bladet,kaffe i kruset,og solskinn.


 Et gyllent øyeblikk kan en vel kalle det!



Endelig har jeg fått en "Blå valmue " søster.
Se den blåfargen,,,i morgen springer hun ut.
Har funnet den perfekte plassen,halv skygge og lunt, til henne.
Har ønsket meg en slik lenge,og endelig er hu her.
Håper hun vil trives i Livetshage.
Ønsker nye følgere velkommen
Men nå må jeg hoppe
i loppekassen
Nattinatt

4 kommentarer:

  1. Har vært noen herlige dager nå ja.
    Godt når en kan kose seg ute.
    Nydelig blå valmue. Syns valmuer er flotte. Der vi bodde før grodde de som ugress. Men her er det ingen, føreløpig.
    Mulig jeg må få tak i noen.
    Ha en herlig helg :)

    SvarSlett
  2. Jeg kom lige forbi.
    Den blå valmue er bare så smuk.
    Jeg har købt den 2 gange, men den er visnet væk hver gang
    Tak for kigget.
    Ha´ en god lørdag aften.

    SvarSlett
  3. Bellissimo il tuo angolino riposo e il papavero blu!Baci e buona domenica!Rosetta

    SvarSlett
  4. Ja, det är gott att få ta vara på en dag för att endast njuta...Man behöver det för att få nya krafter. Och så vackert som ni har så skulle jag bara gå omkring och njuta, och icke få någonting gjort...Hihihi !!! Ha det gott Sol och goe klem !

    SvarSlett