Sider

tirsdag 15. mai 2012

Jeg er en hermegås!


 Jeg har en  yndlings blogg og den heter Jannes Kreative verden
Hun er en oppkomme av kreative ideer .
Hvis du ikke har oppdaget denne bloggen må du bare stikke 
innom henne.Klikk på linken ovenfor.




Og nå har jeg latt meg innspirere av henne.
Hun fortalte at hun hadde kjøpt lerretspapir hos InkClub
Og printet ut de nydeligste bildene,som hun sydde på
puter.


I dag kom Lerrets papiret i posten +blekk til skriveren,og da var jeg 
ikke sen om å prøve.Hadde en ferdig pute fra Ikea,og litt blonder
liggende,og ikke ti ville hester kunne hindre meg fra å sy i dag.


En god venninne av meg har nettop fyllt året,og dette
er en gave til henne,,,,,,,,kanskje du kikker innom bloggen??
Hun har et stort maleri av denne samme piken,så derfor
tenkte jeg at denne puten kommer til å passe hos henne.


Så nå er det bare å pakke den inn og gå på 
besøk!!
Ha en fin kveld!
Klem
fra
Sol

4 kommentarer:

  1. Kjempefin pute! Tror jaggu jeg må herme etter deg igjen :)

    Klem fra Landlivets lykke :)

    SvarSlett
  2. Det var verkligen en fin kudde,Sol!!!
    Lyckliga hon,som får en sådan fin gåva!!!
    Ha en fin och välsignad Onsdag!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  3. Hermegåsa hihi:))
    Moro at du blir inspirert og gjør noe med det:)
    Motivet var nydelig!
    Ønsker deg en superflott 17. mai feiring!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Såååå nydelig pute,tenker venninnen din blir kjempeglad for gaven:)
    Ikke hermegås,men inspirert av andre vil jeg kalle det;)
    Å ja,Janne er ei virkelig kreativ dame,med mange gode ideer;)
    Ha en fin 17 mai feiring!!!
    Klem Caroline

    SvarSlett