Sider

fredag 6. april 2012

♥Noe nytt til Livets hage♥

Har vært en tur på nettet og bestilt
litt nytt til huset.
Mye fint og rimelig hos Ellos home

Denne rustikke puta i grov strie,koster 199,-
Passer godt i skuvsenga på kjøkken,håper jeg.

Påskeværet har ikke vært det helt store i år
,så da er det kjekt å surfe litt på nettshopping,


♥ ♥
Dette er en brød kurv,eller den havner kanskje på badet,
med krimskrams i?
50,- koster den!!



Den kan jo stå her på vasken,med hårbørster og sånn.

♥En koselig løper til spisebordet♥
Koster kun 79,-
Kan vel ikke få nok av dem,forbruksvare her
i huset.
 

Skal male bordet hvitt,da passer løperen
enda bedre .

To stykker av denne koselige
boksen,alltid kjekt å ha til
å gi bort noe oppi .

Her er de gamle gardinene,som begynner 
å bli litt slitne og gule!
Kjøpt på Ikea for noen år tilbake.

Trykket på shablong,i fjor.


Dette er de nye heise gardiner til kjøkkenet.
Koster 249,- pr stk hos Ellos Home

Har vært på jakt etter det en stund,men har
ikke funnet akkurat de jeg ville ha,
før jeg så disse.
 Kjøpte noen på Kremmerhuset på onsdag,men de ble for stripete
for mine øyne,så heldigvis får jeg levere dem tilbake.

Så nå er det bare å glede seg til pakke i posten,
fra Ellos home.
 Solgløtt i stua vår


 Yndlings puta mi,,,


Fortsatt god helg,
med påsken
hjertet
og
masse
solskinn
i sjel 
og
sinn


Klem
fra 
Sol


1 kommentar: