Sider

mandag 21. november 2011

Så var det meg og mose da♥

 En deilig høstdag!
Stod tidlig opp,gikk en frisk morgentur,
så fikk jeg litt kribling i fingrene,og klatret opp i skogen
bak huset og henta nyyydelig ,grønn og frisk mose!


 Med stein og litt greiner + et par roser fra hagen,
 ble det et fint stilleben
på hagebordet,som egentlig skulle vært pakket bort.

 Men det får stå fremme en liten stund til.
Det blir så tomt når vi tar møblene bort,sukk!


 Så bar det avgårde på et jobb relatert møte,
hjem å lage middag,,,

 Og så en tur på sofaen ,med pc`n.

 Forening med jentene i kveld,,,,herlig!



Fikk tak i denne lykta på Netthandel for
en billig peng.(men vær obs på frakten ;o( 

God kveld
til alle som 
stikker innom!
♥♥♥♥♥
Klem

14 kommentarer:

  1. Så nydelig , de rosa rosene sammen med mose og stein er så fint.
    Det ser så enkelt ut å lage , men det blir ikke så fint når jeg prøver,,jeg får kose meg med deres kreativitet,,

    Ha en strålende dag , klem Marit.

    SvarSlett
  2. For en nydelig dekorasjon!!
    Du vet å finne nydelige sammensetninger du sol :o)

    ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Så flott det ble :-)
    har også et sånt vaskefat, har plantet det fullt med takløk, er spent på om det vil klare seg, tiden vil vise .....

    takk for hyggelig bloggbesøk :-)

    Jorunn

    SvarSlett
  4. Så vakker dekorasjon du har laget!!
    Helt utrolig at vi fortsatt plukker inn roser fra hagen:) Så jeg håper det blir en kort vinter i år:)
    Ha en fin kveld, klem Hanne

    SvarSlett
  5. Hei,så koselig blogg du har!
    Lekker dekorasjon du har laget!

    SvarSlett
  6. God kveld til deg også og håper foreningskvelden blir fin.

    SvarSlett
  7. god natt kjære venn,

    Jeg var veldig fornøyd med din kommentar på bloggen min.
    Gud være lovet.
    Motta et ord av Norge er fantastisk.
    Den kommer fra Gud.

    Kisses
    Suely

    SvarSlett
  8. Nydelig. Herlige oppsatser.
    Ja en betaler ofte like mye i frakt som en gir for varene. Har handlet litt der, men fant ut at det var så mye fint, og litt for spennende å se om en fikk tilslaget, så jeg kuttet det ut før jeg kjøpte mer enn jeg egentlig burde. Hehe.
    Ha en god tirsdag :)

    SvarSlett
  9. Så vackert!!!...Men har ni ingen snö ännu Sol???...Det är det inte här heller...Kramar!!!

    SvarSlett
  10. Tusen takk for titten her hos deg - kjempekoselig!

    Ønsker deg en flott onsdagskveld =)

    SvarSlett
  11. Nåde og fred!

    Jeg vil ha en ukes lang velsignet med Jesus.

    Klem
    Suely

    SvarSlett