Sider

torsdag 2. juni 2011

Plastikk fantastic???Eller???

 Vet ikke helt jeg??
Det ble med hjem plastikk duker i går,fra Kid.
Kan det være været som har gjort sin virkning på meg?

Selvfølgelig er det finest med blondeduker i bomull og hvit lin.
Men det regner jo hele tiden,,,og så er det jo praktisk i sola og,da så, ;o) ?



Brikkene koster 20.- for to


Så da kan den bare ligge ute og pynte på hagebordet!
Uansett vær!


Lykkekløveren min er fin nå!
Men den åpner seg ikke i regnet.

Herlig plante som jeg er så glad i.
Fikk en knoll av en god venn,og nå har jeg delt den opp
så nå har jeg tre flotte planter som venter på solen med mange små rosa blomster.!
Ha en fortsatt fin langhelg.
Det blir bloggepause i helgen.
Men kommer sterkt tilbake.
Klem fra 
Sol

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar