Sider

mandag 16. mai 2011

Det er lov å drømme!


 Dette skal bli en nydelig sart rosa klatre rose!
New Dawn heter den og skal fylle dette stativet,obelisken min,
som jeg kjøpte på Moi i butikken til Landstil.
Ser noe stusselig ut enda,men håpet er lysegrønt!

Toppen ser slik ut!
Syns den er så fin,og håpet er stort om at rosen  skal slynge seg frodig rundt
stativet her,og lage romantisk stemning i hagen min!
 Akeleiene plantet jeg i fjor og i år er de dobbelt så store!
Så neste år skal jeg dele dem og spre dem ut i hagen.
Det er så kjekt å lage egne planter istedet for å kjøpe alt.
PS: Sneglene liker ikke disse!
Såååå nydelig!!
Skaperverket er unikt!

 Romantisk,gammeldags staude,
Løytnants hjerter,
Husker mormor hadde disse ved siden av utedoen .

 Petunia kikker sjenert opp bak steinmuren!



Og heldigvis,det var liv i noen av
Hortensia plantene allikevel.
Så dårlig ut en stund.

God mandag alle sammen!
Dagen før dagen!

Og velkommen til nye følgere!
Så kjekt at dere fant vegen hit!

Goe klem fra 
Solstrålå!

4 kommentarer:

  1. Vilka ljuvliga bilder på alla vackra blommor!!!Det kommer att bli jättefint med rosorna klängandes på den tjusiga obelisken!!! Hoppas att du själv har en god måndag,Sol!!! Kramar!!!

    SvarSlett
  2. Oi, så flott stativ!! Ser det for meg med klatrerosen slyngende oppover:)
    Hortensiene i min hage var rosa noen år..nå er de blå..Liker best de rosa:))
    Ha en fin kveld og en nydelig 17. mai!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder du viser fra hagen, vakkert!

    Ønsker deg en flott 17 mai feiring i morgen.

    SvarSlett
  4. Det va ein fryd alt Solveig:)

    SvarSlett