Sider

torsdag 17. mars 2011

Man tar hva man har.

 Hadde en boks av stivt papir, med linstoff på,som jeg syns ble en fin blomsterpotte.Satte en glassskål oppi pga fuktigheten.
Er så glad i denne planten,det er en Cotoneaster type.Grågrønne små blader,Passer så godt inn i den landlige stilen her hos oss


 Håndkle fra Finnestad(,Halden),såper og oppvaskbørste fra Søstrene Grene (kjøpt i Sverige)



Fant en gammel askeskuffe og laget et lite stilleben på kjøkken.

Nydelig torsdag!
Nå danser vi 
mot vår!


Tusen takk for awarden fra Mamsens Hus.
Setter pris på den♥
Jeg skal sende den videre til tre flotte blogger
med mindre enn 100 følgere.
Kommer tilbake til det. 

Goe klem fra Solstrålå ♥

10 kommentarer:

  1. Koselige bilder på en torsdagsmorgen !!

    Ha en fin dag Sol :o)

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Så koselig at du la deg til som følger hos meg også:)
    Blir spennende å følge deg videre:)

    Ha en kjempefin torsdag!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  3. Hei

    Så fint det ble, ser de andre innleggene dine også, du har kjøpt så mye fint på turer og jeg er jo en fan av Sverige, handler selv masse der,Men jeg var ikke klar over at Durance serien var så mye billigere, kjekt å vite.
    Ha en fin dag,
    Klem

    SvarSlett
  4. nyyydelig, rustik/nostalgisk, herlig...!!
    liker stilen din!
    takk fro at du vil følge meg, du er i min bloggroll( er gammledags jeg..)
    klem,magny

    SvarSlett
  5. Så koselig stillben du lager til. Det inspirerer.
    Driver å forbereder vårtreff til lørdagen i menigheten.
    Har ansvar for å bake eplekaker og pynting av lokalet. Temaet er Det handler om å leve. Så da tenkte jeg det kunne passe å pynte med en del gamle ting, og litt nye, og noe midt i mellom. Må jo ogå ha en del vårblomster på et vårtreff. Løper litt frem og tilbake her for å finne frem ting jeg kommer på må bli med i tilfelle jeg kan bruke det. Håper jeg husker å ta bilder, visst jeg syns det blir bra da.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  6. SÅ vakre bilder du tar! Elsker stilen!! Ha en fin dag videre ;) klem Gry

    SvarSlett
  7. Herlige ting du har kjøpt! Det ble et vakkert stilleben i den flotte askeskuffen din :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  8. Benvenuta nel mio blog,a me piace anche il tuo blog e divento una tua folgere.Ciao,Rosetta

    SvarSlett
  9. Hei Solstråla!

    Så kreativ du er!!
    Sender deg gode helgeønsker !
    Jeg er veldig glad du følger meg enda!

    SvarSlett