Sider

tirsdag 28. september 2010

God kveld i stua!
Litt blogging før natta!
Idag har jeg trimmet!Noen kjekke damer tok meg med på en alletiders natursti
rundt et nydelig vann.Nydelig høstvær og kjekt kompaniskap !!!Vi ble veldig blaute på bena
etter en vannvittig nedbørsperiode,men du og du så kjekt vi hadde det.Kokte tomat suppe

Alle blogge damer har sink hus,mitt er kjøpt på Jørpeland hos Wisteria gaver&interiør.
primus og kosa oss.Tusen takk for turen!!!

Ellers ble det litt shopping,eller det vil si bruk av gavekort.som jeg var så heldig å få til bursdagen min.

5 kommentarer:

  1. Såååå koselig det hørtes ut!
    Og jeg må bare si det igjen..du er så utrolig flink med bloggen din!
    Det er sant ja..alle bloggedamer har sinkhus..jeg må vel anskaffe med et jeg og):
    Ha en fin dag!!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for oppmuntring!Ja vi hadde en fine tur!Da jeg er ny på dette med blogg lurer jeg på hva jeg skal gjøre når det er spam på kommentarene,og når jeg redigerer innleggene!Fortvila greier!Har du et råd,Anne?

    SvarSlett
  3. Hei!
    Du vet ..jeg er så ny selv ..og det er så mye jeg ikke har greie på.
    Men dersom du har virusprogram..og svarer ja når du får spørsmål om du kun vil se det sikre innholdet..så trodde jeg det var greit..men som sagt..jeg fortviler mange ganger selv over ting jeg ikke kan.Håper å lære etterhvert!!
    Klem fra meg..

    SvarSlett
  4. Tror kanskje vi tiogmed kunne starte blogg 50+,
    og dele på det vi kan
    Jeg sksl invitere dere en dag <3

    SvarSlett
  5. Ja det kan vi!Kan vi ikke ha bloggetreff?Utveksle erfaring og så kan jeg lære!;o)
    Super ide! <3

    SvarSlett