Sider

onsdag 29. august 2012

Vidundermiddel♥♥


 For en stund siden ble det kjøpt en boks med noe
skuremiddel i.
Den har stått i skapet så lenge at vi husker ikke hvor den
ble kjøpt,kanskje var det på Bil Tema?


 Er ikke helt sikker,,,,men nok om det,,,,
I dag fant jeg den,,for jeg hadde planer om å vaske den
gjenstridige dusjen,,,,,,sukk!
Ingenting har nyttet,,,jeg har knikket og gnudd,,, brukt Jiff,,og det 
meste som er anbefalt mot belegg i dusjen,,,,men ikke noe har 
tatt det grå ekle belegget som lå  nederst på glassene,,!


 Inntil i dag,,,,juhu!!!!! Jeg bare elsker Hugos♥♥♥
Tenkte det går jo an å prøve dette og,,,,,,!
Og jammen meg,,,!!Dette var noe som funcka gitt!
Dusjen har aldri vært sååå blank og fin,,,og glassene helt speilblanke.Ypperlig på plastmøbler og ja,,,det meste♥




 Prøv å se om dere finner dette middelet!!
Bedre finner du ikke!

Dagens anbefaling!
Ha en fortsatt fin kveld!
Goe
klem
fra
Sol


7 kommentarer:

  1. Ja, det må jo være veldig bra. Har ikke hørt om dette midlet tidligere. Så nydelig den kannen og fatet var. Fint blått mønster.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tipset ;-) Det hørtes jo kjempebra ut. Det må jeg se etter ;-)

    Herlige bilder du har tatt. Det vaskesettet var bare helt nydelig. Sukk!

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  3. Å SÅ SPENNENDE DETTE MÅ TESTES UT :))
    TAKK FOR TIPSET MIN VENN :))
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  4. Ja det må prøves. Ikke noe som er mer slitsomt og kjedelig enn å vaske dusjen.
    Takk for tipset.
    Ønsker deg en herlig torsdag :)

    SvarSlett
  5. Detta har jag aldrig sett förr???
    Får lov att åka till Bil Tema och se om jag kan få tag i det,eller det kanske bara finns i Norge???
    Det är jobbigt,det här med att rengöra duschen,att kunna få det blankt och fint,,,TACK för tipset,Kära Sol!!!
    En fortsatt fin Torsdag,önskar jag dig!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  6. Innom for å hilse på :) Og her var det jommen gode tips å ta med på veien. Har heller aldri hørt om dette, men skal virkelig skrive det bak øret. En hver husmor trenger slike lure triks :) Håper du har gode dager - ser det er en stundt siden forrige innlegg,men jeg håper det tyder på travle, gode dager. klem fra meg

    SvarSlett
  7. Vet ikke hva som skjer,,den øverste linjen,der hvor jeg lager nye innlegg,og utforming,,osv,,,er borte.Får ikke lagt inn nye innlegg :(
    Håper jeg finner ut av det.

    SvarSlett