Sider

torsdag 16. august 2012

Min lykke i dag♥



 En fin dag er snart slutt,den startet slik som
sommerdager skal starte,med en deilig kopp te
under parasollen,,,deilig temperatur,,,,♥


 Kjørte en tur for å handle,,og så var det gjort,,,,,
det regnet,det regnet,,,,sukk""

 Men slik er det nå her på vestlandet..ingen dager er like.

Min lykke i dag

Lykken kan være så mangt,,,
en duggvåt rosa rosen knupp,,
kanskje en undrende tanke,
om deg
 som krøp inn i hjerte mitt
uten å spør om lov,,,,♥
Et gyllent øyeblikk
 under parasollens flagrende tyll
Enkelt , en kopp te,,,,,,
Varme blikk,,,
og duften av erteblomst.
Det var min lykke i dag
Alle snakker om været,
men ingen gjør noe med det.
Mark Twain

Men du kor godt vi har det!
Kan nyte nydelige blomster,grave i molda og
bli skitten og god.

Få se resultatene av kjærlig omsorg,og
tålmodighet.
Elsker å stulle ute,,,elsker hagen min!

Ønsker alle som stikker innom
en fortsatt fin kveld.
Klem

4 kommentarer:

  1. Så florlett og fint i hagen din. Jeg falt jo helt for det fine, tynne stoffet rundt sitteplassen. Så lekkert og romantisk. Veldig flott dikt du har skrevet også. :)

    SvarSlett
  2. Så flott du har laget det istand i hagen og så nydelige blomster. For ikke å snakke om FOR EN UTSIKT :)
    Og huset ditt er jo så flott at jeg blir nesten misunnelig ;) Vi som holder på å pusse opp kjøkken, ditt er jo bare helt lekkert!
    Bloggen min er bare to dager gammel, så ikke så mye å skryte av enda, men den kommer seg vel med tiden ;) Jeg lurer på hvordan du får til det du har på høyre side her, listen med bloggene du liker?
    Jeg legger meg til som følger hos deg, ønsker deg en god helg :)

    SvarSlett
  3. Du har en herlig hage.
    Mange flotte element i hagen din.
    i tillegg til mange fine planter.
    Takk for at du deler det med oss.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  4. Åhhh,så vackra bilder du delar med dig av,Sol!!
    Dikten var så fin - har du skrivit den själv???
    Ha en fortsatt fin och välsignad helg!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett