Sider

onsdag 22. august 2012

Se hva som klatrer i stigen min♥


 Denne gamle stigen er en av favoritt innslagene i stua.
Jeg var nede i en container og fisket opp to stykker.

 Den ene står i hagen.


 Hentet inn litt roser fra hagen,og hengte opp
noen små lysglass,,,koselig stemning om kvelden.





Har hatt kles vaske dag,,ikke tørke vær ute,,
men godt tørke vær inne ;o)

Utrolige skybrudd i dag og,,,,,,,,,
prøvde å starte dagen ute under paviliongen,,,,
men heilt umulig,,,,,det regner i bøtter ,,,,,,!

Så jeg har funnet ut en ting,,,
takket være regnet har
vi det så frodig og grønt 
her i Norge,,,,,,
hm,hm,,,,!
Trøst!!!

Goe
klem
fra
Sol



7 kommentarer:

  1. For en sjarmerende stige du har pyntet så fint. Koselig blogg å besøke har du også. Takk for titten. Varm klem fra Maliva

    SvarSlett
  2. Så vakker stige, og så nydelig dekorert!
    Bordet lengre nede her ble kjempefint, nå ble jeg inspirert til å ta kjøkkenbordet og stuebordet:))
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  3. Så fint du har det! Helt nydelig med den stigen og pynten.

    SvarSlett
  4. Ja dette ble flott. Stilig at du fant den i en container da. Flink er du.
    Klem

    SvarSlett
  5. HEI :)
    Så heldige "vi"er jeg har nemlig funnet en sånn stige i en konteiner:)
    men jeg bruker min ute ved ett gammelt tre :))
    bloggen di er utroli vakker så jeg la meg til :)
    ønsker deg en fin dag :)klem fra Eli:))

    SvarSlett
  6. Så jättefint det var med stegen och pynten på,Sol!!!
    Tack för tipset,,,det vill jag också ha,,,få se om jag kan hitta på något liknande...
    Ha en fin och välsignad Torsdag!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett