Sider

mandag 20. august 2012

En flytte rundt på små bord mandag♥


 På tide med litt ommøblering i stua.
Siden arkivskapet inntok kjøkken,måtte jeg
flytte litt om.Det er noe vi blogge damer liker.


Et teppe i sofaen,det lille hvite bordet,med ny plass
og ny pynt.

 Kurven med alle interiørbladene måtte vike plassen,
og det skal jeg fortelle deg,,,den var grisetung!!

 Her havnet den,foran vinduet,,,
foreløbig!

 Før bilde på kjøkken,,,,,,,(med det gamle mobilkamera)
Det lyseblå bordet arvet jeg av mormor,,,
og nå havnet det,,,,,


her,,,,ute mellom inngangsdørene,,,men det passa perfekt syns jeg,,,!

 Og det som stod her,,,,fra før,,,,


Det havnet her i stua,,,,,puh!!
Flytterundtpåbord mandag!!!
Og det som stod her før,,,,,,

Det står nå her,,,,blææææææ!
Nå er jeg ferdig med flyttinga mi for en stund!

 Og nå bilde,,,,med arkivskapet,på kjøkken.


Så var det "stri skjorte og havrelefse"
som vi sier.
Skolen begynner,og hverdagen er unektelig her!
Men ha en fin
ukestart!
Klem
fra Solstrålå


3 kommentarer:

  1. Ja det må jeg si, litt av en begynnelse på uka, du setter standaren høyt ;)
    Så flink du er og så flott det ble på alle plassene. Det er så hjemmekoselig og sjarmerende hjemme hos deg!
    Ha en fin mandag

    SvarSlett
  2. Come sposti,sposti a casa tua mi sembra tutto bello,dolce e romantico!Bacioni!Rosetta

    SvarSlett
  3. Det var värst vad du står i,Sol!!!
    Men bra blev det!!!
    Det är roligt att ändra om lite,allt blir som nytt igen då!!!
    Tack för att vi fick titta in hos dig!!!
    Ha en fin och skön vecka!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett