Sider

tirsdag 24. mai 2011

Stigen havnet i stua den!

 Tross hode risting,måtte Solstrålemannen 
innrømme at det ble ganske stilig!
Mitt funn havnet på pipa i stua.
Dette er den lengste stigen,,den korte blogget jeg om i går.



 Egentlig er jeg sååå lei av denne skiferveggen!
Har noen et godt forslag hva jeg kan gjøre for
at den skal bli litt mer shabby chic?


Ublogget versjon!

Askeskyer og pøsregn!
Ikke så gode prognoser nei!
Har dere noen som er askefaste?


Et merkelig lys her i ettermiddag!
Nesten litt trolsk!


Kos dere videre!
Jeg skal slappe av litt før jeg drar i forening.
En lang dag på jobb,så det er godt å finne sofaen 
en liten stund,,, men først litt blogging!.

Goe klem fra Sol


4 kommentarer:

  1. Fin stige...jeg har en lignende som jeg delte i to, malte hvit og lagde til ramme:)

    SvarSlett
  2. Er det mulig å kalke stein-muren? Du får sjekke med Maleri-damene på Hønefoss!!!!!! Klemz Grethe

    SvarSlett
  3. Så flott og rustikk stige! et blikkfang i stua.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei igjen! Jeg sjekket med Maleridamene, og de sier at skiffer er veldig hard, og at malinga kan flasse der hvor varmen treffer skifferen. men de kan bruke heftgrunn først, og så akryllmaling oppå. Men det finnes ingen garanti for at det holder. Klem Grethe

    SvarSlett