Sider

mandag 16. mai 2011

♥Hjertelig eggekurv♥

Se hva jeg fikk av min kjære Solstrålemann :o) !
Han hadde vært innom på Oltedal garnutsalg,da han skulle kjøre sønnen til Ålgård etter besøket forrige helg.
Ser jo at han har forstått hva jeg liker!Fil`d fer er et gammelt tater håndtverk.



De" reisende" laget mange slike ting,og solgte på dørene
i gamledager.Ofte fil`d fer ting av streng

Denne kurven er ny produsert,men i gammel stil!
Vakker med egg i!!
Love it!

Da krysser vi fingre for 17.mai været!
Ikke så gode prognoser her hos oss,men de kan ta feil!

Ønsker dere alle en fin 17.mai
i morgen!
Goe klem fra Sol

5 kommentarer:

  1. Ja,det var ingen dålig gåva,Sol!!! Jättefin!!!Ha nu en härligt välsignad 17 maj!!! HEJA NORGE!!! (NI FÅR GÄRNA OCKUPPERA OSS,SÅ VI KOMMER UT UR EU, HA,hahaha!!!) Kram från Sverige!!!

    SvarSlett
  2. Så nydelig den kurven var da. Heldig du.
    Var innom der jeg også da jeg var på Jæren. Men kjøpte ikke kurv.
    Ønsker deg ei flott 17.mai feiring :)

    SvarSlett
  3. en koselig kurv...jammen snill mann du har :o)
    kos deg på 17.mai Sol...her meldes pent vær men bare 10 grader!

    SvarSlett
  4. Så snill mann du har, som kommer hjem med så fin gave til deg :) Kjempefin å bruke til både egg og frukt :)
    Ønsker deg en fin 17.mai
    Klem fra Lise

    SvarSlett