Sider

tirsdag 24. mai 2011

Bakgrunn fra miljøstasjonen!

 I går viste jeg hva jeg fant på Miljøstasjonen!
Og i dag viser jeg enda mer!
Denne fine rammen med hønsenetting ble og med hjem
til Shabby chic damen,hi,hi!

 Litt morken i den ene enden men,,,

 Fikk en ide om å bruke den som bakgrunn til et stilleben i hagen!


 Den fine Kristus statuen min fikk komme ut i hagen og lage "fransk" landlig stemning,,,??
Jeg er ikke sånn Madonna type,så her har vi Kristus figur i stedet.





Himmelens sluser er vidt åpne og regnet bøtter ned!
Sukk!
Men i dag er det jobbedag,,,så!
Jeg må avgårde!
Ha en fin tirsdag!
I kveld blir det forening,klubb,eller hva dere
kaller det!
Alltid kjekt å treffe venninnene og "tattle"
Goe klem fra Sol

7 kommentarer:

  1. God morgen !
    Kjempe flotte ting du har fått med deg fra "dynga" :) ..nesten så det inspirerer til å ta ein tur å kikke på fyllinga (men,tror nok at mannen i huset setter pris på om jeg venter til vi er komet i orden ;) )
    Ha en god dag !
    Klem

    SvarSlett
  2. Heisann
    En koselig krok du har laget til i hagen.....og så fint med den gamle rammen!
    Dette var inspirasjon Sol :o)
    Heldig var du med de gamle stigene også!!

    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  3. Nydelige saker og ting!!!! klemz grethe

    SvarSlett
  4. Herlighet så fint det ble, vakkert pyntet :)
    Heldig du var som fant så masse fine ting :))

    Ha en fin dag videre
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Så flott det ble. :)
    Flott Kristus figur.
    Ønsker deg en fortsatt fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  6. Ja,man kan göra verkliga fynd på miljöstationen och det har du verkligen gjort,Sol!!! Du har öga för vad man kan göra med det också!!! Jättefint!!! Ha en skön dag och en rolig kväll!!! Kramar!!!

    SvarSlett
  7. heisann.. nå prøver eg igjen etter å ha prøvd flere ganger tidligere.. ikek lett å få legge til kommentarer når man ikke får logge seg på...
    nydelig denne ramma!! flott patina!! og så flott stige ovenfor her! elsker dette værbitte treverket! og dette lyset i ettermiddag ..- ja askeskyen er trolsk.. det ligger et grått støv ute hos oss, bilene er fulle av støv...
    klem og fin kveld!
    magny

    SvarSlett