Sider

onsdag 5. juni 2013

Litt nytt i heimen.



 En ny,,,gammel kasse på kjøkkenbenken.
Persille plante innen rekkevidde er praktisk.
Herlig med slike kasser,skaper den gode stemningen.


 Fant denne koselige kurven til å henge i taket.
Praktisk og anvendelig.

 Rododendron blomster ,romantisk i 
Finn Shjøll vasen.Rosa duftelys fra IKEA.


 Fra kjøkken,med den nye hengekurven.


 Litt fra gjestetoalettet


 Sydde "kjole" til vasken av hvitt linstoff,
så slipper jeg å se de stygge
rørene under.
Og kanskje ha noe til oppbevaring under skjørtet.

En fin dag,,og vi fikk litt gjort i hagen i dag og.
Elsker å være ute ,,,,,og en ettermiddags hvil i den nye
ute sengen ble det og.
Har funnet vedkassen i boden.
En slik som settes sammen i seksjoner.
Vi tok den fra hverandre,
og fylte hver del med jord.
I morgen skal vi kjøpe ferdige grønsak planter.
Litt sent å så nå.
Skal vise bilder når vi er ferdige.

Ha en fin kveld videre.
Goe klem
fra Sol

9 kommentarer:

  1. Cara Sol,adoro il tuo bel cesto attaccato in cucina.Sta benissimo!Il bagno degli ospiti è un amore!Casa tua è dolcissima!Baci,Rosetta

    SvarSlett
  2. Så fint, lekre detaljer :) ha en flott kveld !

    SvarSlett
  3. Så fint du har det rundt deg. Mange koselige lyspunkter hos deg.
    klemz

    SvarSlett
  4. Så koselig du har det! Likte godt den kurven i taket :D

    Ønsker deg en god natt,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  5. Den korga di var kjempefin. Ei slik kunne jeg tenkt meg.
    Har lenge tenkt på å kjøpe et eller annet å ha i taket over vedkomfyren. Så kanskje jeg kommer over ei slik korg en dag
    Ønsker deg en riktig god dag :)

    SvarSlett
  6. Så koselig det var her hos deg:)
    Masse nydelige bilder, og en romantisk stemning.
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Elise

    SvarSlett
  7. Väldigt praktiskt med den korgen,Sol!!!
    Snyggt är det också,liksom allt det andra fina som du delar med dig av!!!
    Önskar er fina,soliga,varma och välsignade sommardagar!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  8. Kan jeg spørre hvor du kjøpte den hengekrtven? Har akkurat maken, og venninnen min har lyst på samme, men der jeg kjøpte min er lagt ned og finner ikke ut av hvem tidligere eier var.

    SvarSlett