Sider

lørdag 18. juni 2011

Nydelig pyntet!

 Blir ikke så mye blogging for tiden.
Kjenner at det er litt kjekkere å gjøre andre ting akkurat nå.
Men gnisten kommer vel igjen håper jeg.

 Torsdag var vi på eksamensfest for 10.klasse.

Ungdommene hadde laget disse skjønne dekorasjonene og dekket flotte bord,helt profesjonellt,og invitert foreldre og foresatte +lærerne.
De har vært sååå flinke,og lagt ned mye flid og tid på planlegging både av underholdning og pynting.
Ser ut som de begynner å bli voksne!!


 Kinamat og kaker på menyen.
Alt var vellykket,med stolte ungdommer,flott underholdning og 
en minnerik kveld.
Vemodig for dem å tenke på at nå er dette kapittelet over,10 år med de samme vennen og klassekameratene
Og nå skal de skilles og gå ut i den store verden for å skaffe seg utdannelse og jobb.

Fine bordkort til alle sammen.

Så var det helg igjen!
I dag har vi hatt en herlig sommerdag!
Har holdt på i hagen og plantet stauder.Var så heldig å få litt av noen bekjente.
Så har vi fått besøksheim ungene på besøk.
De skal være her i ni dager.Så utfordringen blir å finne på "kjekke"ting da vettu!!!
I dag har vi grillet og kosa oss.





God helg til alle sammen!
Goe klem fra Sol

2 kommentarer:

  1. Heisann! Åh, så vakre blomster! Koselig og rørende med slike avslutninger, det er rart når en epoke avsluttes for at en ny skal begynne.... Flinke dere som har plantet stauder, her har det regnet mye i det siste, så lite pusling i hagen dessverre... Men nå vil vi ha SOL, for vi vil være UTE!!! ;) Kjenner meg igjen når det gjelder bloggingen... Det blir for lite tid til det nå, det er så mye annet som skjer. Ja ja, vi får blogge når vi har tid og lyst ;) En fin dag og ny uke ønsker jeg deg! Klem Gry

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Nydelige blomster. :)
    Ja, det er vemodig med slike avslutninger, og mange tanker på hva femtiden bringer.
    Kommer jeg inn akkurat der jeg vil, og vet jeg hva jeg vil?...
    Ikke lett.
    Vemodig og spennende på en gang. :)
    Kos deg med ungene, og nyt sommeren. :)
    Klem

    SvarSlett