Sider

torsdag 9. juni 2011

Hurra,jeg er steinrik!

 Her i Livets Hage er vi steinrike!!

Ikke på penger,,,,men på stein!Flotte runde rullestein,skura og forma av naturen selv.
Kanskje det har vært havbunn her???
Samme stenene finnes i fjæra på stranden,,,,så,kanskje?

 Vi har murt opp endel murer,og senest i går,,,denne lille snutten i enden.

 Vi var innom Home& Cottage på Sørlandssenteret i helga.
Og det ble med et herlig vattert teppe og en stooor eggekurv.



 Denne lille lave muren lagde vi i går,men den må visst bli litt høyere ser jeg.

 Dette gamle bordet har fått komme fram fra glemselen,
og havnet under buen!
Ellers har jeg plantet eføy opp over steinene og håper den vokser seg grønn og frodig
og dekker litt av alle disse steinene våre!


 Under bordet ser dere eggekurven jeg kjøpte på H&C

Da var jeg tilbake på blogg!
Har lagd et innlegg fra bryllupet vi var i,
men har ikke fått spurt om lov å legge 
ut bildene enda,,,så det får vente.
Ellers holder vi på ute,mannen har laget kasser
til meg,og dem har vi plantet i.

Skal vise dere i morgen!
Ha en fin dag!
Goe klem fra Sol

16 kommentarer:

  1. Vakkert, både steiner og kasser!!!! Og det teppet da:DDDDDD Sånt et MÅ jeg ha!!!!! Klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Fantastisk flott dere har det ute. :)
    Nydelig med stein.
    Det teppet har jeg tittet på også, enn så lenge er det på ønskelisten min.
    Kos deg med rikdommen din. ;)
    En fin dag til deg også. :)
    klem

    SvarSlett
  3. Rullesteiner er så fine. Minner meg om barndommen i fjøra hvor vi sanket mengder av fine steiner, og hoppet fra stein fra stein. De er så gode og "myke" å ta på, spesielt gode når sola har varmet dem opp :) Vakre teppet du fant deg da! Elsker slikt blomstermønster. *♥*

    SvarSlett
  4. Hei

    kjempe fint, rullestein er så fint.
    Jeg er glad i natur i hagen og ser at du har det kjempe fint.
    Flott teppe.

    SvarSlett
  5. Sembra un angolo di paradiso!Baci,Rosetta

    SvarSlett
  6. Hahaha..!!! Ja, du har verkligen blivit "stenrikt" välsignad. Fantastiska foton Sol.. Det är en fröjd, att vara inne och se allt vackert på din blogg. Kram och ha en jättefin fortsatt bra dag!!!

    SvarSlett
  7. Så fint det er hos dere ♥
    Sånn sett er vi både steinrike og steingalne her hos oss, for vi liker steinene!
    Apropos steinrike;I går var jeg inne på Blomsterstua og så verdens flotteste hagegynge ♥
    "Det e halve terrassen,det", sa min kjære mann;)
    Nydelig teppe du har fått deg.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  8. Ja, det var verkligen fina bilder,Sol!!!Här i Småland är vi också "stenrika"!!! Ha,hahaha!!! Ha det fortsatt fin och skönt, i ert paradis på jorden!!!Kramar!!!

    SvarSlett
  9. Så mange nydelige bilder. Jeg er også glad i steiner, og det hender at vi fyller den lille båten vår med steiner vi finner langs kysten. Mangler enda en mengde steiner, men til slutt blir det forhåpentligvis mange nok til en flott mur en eller annen plass i hagen. Nydelig teppe og eggekurv, den kunne jeg tenkt meg, da hønsene våre verper mye egg. Ønsker deg en fortsatt fin torsdag:)

    SvarSlett
  10. Jeg er også steingal ,så heldig du er da som har de i hagen. Jeg har drassa rundt på mye stein og mannen min har hatt noen tunge ryggsekker til hans store fortvilelse haha litt må de jo tåle.
    Så flotte bilder det er på blggen din ,det er små kunstverk.
    Ha en steinfin dag, Marit.

    SvarSlett
  11. http://www.informaworld.com/smpp/content~db=all~content=a795419214

    Vi bor på ein morene, Solveig :) Ryggen, som både du og eg bor på, er ein morene som du kan lese om på linken ovenfor. Steinene ble altså lagt her i istida ;) Historisk grunn, ser du.

    Marit :)

    SvarSlett
  12. Ja det fårn si. Du er virkelig steinrik. Vakkert. Bildene og kreasjonene dien er en lyst for øyet. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  13. Så heldige dere er, jeg kunne også tenke meg en skråning med vakre steiner og masse planter hengende nedover;-D Forresten flotte zinkbøtter du har, jeg venter på at mine skal bli matte og se litt mer brukt ut, men da må jeg vel la de stå ute hele vinteren også:-)

    Uterommet ditt er bare helt nydelig og jeg kan tenke meg at det blir mange timer med kos og stelling når været tillater det!

    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem fra Grete

    SvarSlett
  14. Jeg er steingal! Synes naturstein er et must i en hage. Liker også den fysiske (og kreative) delen av å bruke stein i hagen.
    Nydelige bilder du viser oss!
    Klem

    SvarSlett