Sider

fredag 8. april 2011

Weekend!!!

 Så var det helg igjen!
Lagde brudebukett i dag,
viser dere noen bilder av den 
Ønsker alle leserne mine en nydelig
helg!De har meldt nydelig vær i morgen
så vi lever i håpet!
Hjertelig velkommen til nye følgere her hos meg!
Det er så kjekt!



Kanskje grillen kan  klargjøres?
Nå er det vår!!
Denne nydelige blomsten er en orkide med det klingende navnet Wanda!
Ellers er det brukt lilla friesia,og hvite roser.


I morgen skal speideren ha loppis på 
Jørpeland.Tenkte oss en tur bort å kikke.
Alltid spennende det vettu.De to små er kommet denne helga,så vi får
finne på noe kjekt og kose oss,siden jeg har lørdagsfri!
Håper disse vakre blomstene 
kan være en fin hilsen
fra meg i dag!
Ha en spesielt
deilig helg!
Goe klem
fra
Sol


9 kommentarer:

  1. Virkelig en skjønn brudebukett i lekre farger. Jeg laget min bukett da vi giftet oss for 5 år siden. Veldig artig å ha et slikt minne.

    SvarSlett
  2. Så nydelig brudebukett. :)
    Sola skinner fra klar himmel her i dag, men vi blåser nesten bort. ;)
    Satser på at den gir seg for da blir det en fantastisk mulighet til å starte grillen her også. :)
    Ha en fin helg du og.
    Klem

    SvarSlett
  3. BELLISSIMO!!!Pure le scritte che formano il cuore.Un abbraccio,Rosetta

    SvarSlett
  4. Lycklig brud, som ska ha den fina brudbuketten!!!Den är helt underbar!!! Ha en välsignad och skön weekend,själv!!! Kram!

    SvarSlett
  5. Dette var en skjønn bukett, nydelige blålilla fargetoner i den :)
    God helg til deg! Klem fra Bekka

    SvarSlett
  6. Nydelig bukett i skjønne farger.
    Loppis på Jørpeland ? Hvor ? Når ?

    Ha en fin helg.
    Jeg får besøk av min lille skatt , Noah ♥
    Klem :)

    SvarSlett
  7. Nydelig brudebukett!!
    - det er noen år siden jeg var i den bransjen:)
    og savner det å bruke kreativiteten min i dekorasjoner:)
    Min jobbelørdag......men det ks det også:)
    God helg til deg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  8. En nydelig brudebukett.
    Lykke til på loppemarked.
    HAr hørt at det skal være noe i området her også. Men jeg skal jobbe.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett