Sider

lørdag 9. april 2011

Dagens fangst!


Selvfølgelig ble det lopper!!!
Vi har hatt en deilig dag på loppis!Været var helt topp!
Sol og varmt,glade mennesker og bare kos!!
Utenfor Folkets hus stod speideren . 
De har 90 års jubileum i år!!
Gratulerer så mye!




Masse fristelser å by på!
Men man må begrense seg!!!
Det er den skapplassen da!

 En herlig gammel fajanse skål.
Og isskje i fantesølv
 Herlig liten parfume flakong
 Gamle Tou flasker med patentkork
 En globe til ceropegia planten min
og en koselig smørbrød tang i nysølv

En vellykket og koselig dag!
Ønsker dere alle
en deilig lørdagskveld!
I kveld gjør vi det såre enkelt!
Pizza Grandiosa,hi,hi!!
Ingen sure miner her i huset for det.



Jammen fikk vi tørket støv av grillen og!
Vi har grillet og kosa oss.
Årets første på gassgrillen!

Tudeli og tudelu!!
Vi blogges!
Klem fra Sol

16 kommentarer:

  1. Hei hopp!

    Så mye fint du fikk med deg hjem:) Var på loppis idag jeg også, ble med litt av hvert i posen hjem - bilder kommer på bloggen imorgen!!

    Nyt kvelden,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Så mye fint du fikk med deg! :)
    Ha en fin lørdagskveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så gøy å se at d va loppis på andre sia av fjorden og :) I "byn" hadde veldig mange av skulane det og i dag. Fekk med meg litt eg og, lagt ut på bloggen :) Likte veldig godt perfymefalkongen du hadde funne, og flaskene :)

    Ha ein flott kveld!

    Torbjørg

    SvarSlett
  4. Wow! såå mange flotte ting du fikk med:)
    - en får jo alltid lurt til en plass til slike ting:)
    Ha en fin lørdagskveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. så mye fint du fant ;)
    Jeg har også loppeshoppet, men ikke fått laget innlegg om det ennå,....
    Ha en strålende kveld.
    Linn

    SvarSlett
  6. dette var riktig vårstemning,loppis utendørs! var innom et lite loppemarked idag, kom hjem med noen skatter:o)
    Flotte de tou-flaskene! hva betalte du for dem,? her kostet en slik flaske (Hansa) 90 kr...
    kose deg masse videre i helgen..
    klem,magny

    SvarSlett
  7. Mye fint du fann. Kjekt når det er noe skikkelig og ikke bare "rask", for det er en del av det.
    I dag har jeg ikke vært på loppis, selv om det var, gadd rett og slett ikke i det fine været. Trengte å være i hagen i dag.
    Måltider ute her og, deilig.

    ha en fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  8. Å så masse fint du har fått tak i, der ville jeg gjerne vært! Heldige deg:-) Håper du får en fin kveld videre..klem Stinemor...

    SvarSlett
  9. Hei, så mye fint du fant da, nydelige bilder. Loppis er jo så gøy;)

    SvarSlett
  10. Fiiine ting du fant, det er jo ekstra kos med loppis i solskinnsvær :) Jeg fant så mye i dag at jeg måtte lage to innlegg :D *♥*

    SvarSlett
  11. Så mye fint du fikk med deg hjem. Gøy med loppis ;-)

    Ha en riktig god natt!

    SvarSlett
  12. Hei Sol!

    Serviettene er fra Jeanne D`arc living. Har dem i butikken min :O)

    Klem Susanne

    SvarSlett
  13. Sikken mange dejlige ting - du fik med dig hjem fra loppemarkedet. Og hvilken skøn blog du har. Den vil jeg følge rigtig meget.

    Jeg gjorde også selv et rigtig godt køb i går. Jeg blogger om det på et senere tidspunkt.

    Tak for de søde kommentarer på min blog - og ha' en skøn søndag. Lige nu er der 12 grader varmt i Danmark - og solen skinner fra en skyfri himmel. Dejligt :)

    Kram Dorthe

    SvarSlett
  14. Så fine ting du fant:) Gøy når man virkelig finner noe, er så trist å komme tomhendt hjem. klem

    SvarSlett
  15. Funnet masse fint ser jeg
    Kan tenke meg du koste deg
    Nyt søndagen
    Klem M

    SvarSlett
  16. Så mye fint du fant! Var på loppis forrige helg, men hadde ikke hellet med meg ;)
    Klem T

    SvarSlett