Sider

tirsdag 22. mars 2011

Kanskje på tide å pussle litt til påske?

 Kjøpte påskeegg på Nille!
Kledde dem med silkepapir og malte dem hvite.
Limte så på nostalgiske bilder silkebånd,
og litt blonder.

Har tjuvstarta litt!
Ser at lilla er den store påskefargen i år!
Da det ikke er så populært med gult
her i Livetshage,er Solstrålå takknemlig
for det.
Lagde disse påske eggene i fjor.
Solstrålejentene fikk hver sitt med
gotterier i.
Guttene fikk dem som de var fra Nille.
15 åringen nektet å ha slikt "engle" påske egg.
hi,hi!Så det slapp han!
Kanskje det blir noen nye i år?
Vi reiser bort i påsken,så jeg pynter vel ikke så mye.
Nå må jeg avgårde!
Pliktene kaller!
I dag blir det jobb,og forening
i kveld.Kjekt å treffe venninner.
Ser hverandre altfor sjeldent.
Så da skal vi skvaldre i veg,
og kose oss med god mat!
Klem fra Sol

10 kommentarer:

  1. God morgen. :)
    Fine påskeegg du har laget!
    Ha en fin dag, og kos deg i kveld. :)

    SvarSlett
  2. Hei igjen. :)
    Siden du linker blir det tre lodd på deg. ;)

    SvarSlett
  3. Åhhh, så fine! Tror jeg må prøve å lage slike i år :) Kan jeg forresten spørre om hvilket lim du bruker når du limer på silkepapiret?
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  4. Trovo molto teneri queste uova decorate vintage.Belle!Ciao,Rosetta

    SvarSlett
  5. De ble superfin! Takk for tipset..... er mulig jeg må herme litt her. Er det decopagelim som er brukt?

    Klem fra Veronica

    SvarSlett
  6. Så nydelige de er ♥
    Jeg skal prøve å lage et par fine , jeg også men kommer heller ikke til å pynte så mye til påske :)
    Kos deg i forening , det skal jeg også ;)
    Klem :)

    SvarSlett
  7. Så nydelige påske egg!!!Så flink du er!
    Legger meg til som følger, og gleder meg til å se mer:)
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  8. Nydelige påskeegg du har laget.
    ønsker deg en fin tirsdag :)

    SvarSlett
  9. Så nydelige påskeegg du har laget!

    SvarSlett
  10. Kjempeflotte egg :) Vurderer å lage noe slikt selv i år, men det må bli i lilla toner da gult ikke faller helt i smak her heller ...

    SvarSlett