Sider

mandag 21. mars 2011

Jomfruelig og hvitt!


Der var vi ferdige med malinga her og.
Men nå står rommet der,jomfruelig og hvitt!
Det var den hylla da!
Kikka rundt i dag men det var ingen som hadde akkurat
noe passende.
Fant en  furuhylle på gjenbruk,men den var for lang,
så saga må fram.
Med nye knekter og hvitmaling så kanskje???



Før bilde!

Disse fine bordene fant jeg og på gjenbruk .
Skal sette den inn til mellomverk på en pute.




Håndheklet og nydelig!

Så var jeg så heldig å finne tallerkener i dette gamle serviset.
Det heter skogstjerne,og jeg ble så glad da jeg så det stod der i hylla
på gjenbruken på Tau.
Har leita lenge etter deler til dette.

 Så enkelt og nydelig i designet.


Dette hadde jeg fra før.Har arvet det etter mormor
og det er veldig gammelt.Ønsker meg enda mer i dette serviset.
Finnes det noen som har noe å selge meg?
Eller tips om hvor jeg kan få tak i det?
Dagen i dag har vært innholdsrik!

Det ble en tur til Stavanger,på mamografi.
Lurt å sjekke tilstanden i det området.
Hadde tenkt å rusle litt rundt i byen,men det blåste og regnet
så jeg puttla meg ned til ferja og reiste til rette sida igjen ;o)
Været var bedre og faktisk ble det kafetur på Tau,,,,
og gjenbruksbesøk.
Stakk og innom Blomsterstua på Tau og prata med 
kollegane mine der.
Så nå ble det litt bloggings.


Kos dere med resten av mandagen!
Goe klem fra Sol

14 kommentarer:

  1. Nydelige saker og ting!!! Rett og slett bedårende!!! klemz

    SvarSlett
  2. Deilig syn i hvitt. Så flotte saker du fant, du har jammen fått mye ut av dagen, klem fra Mona

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Så nydlige ting!
    Det serviset ditt er vakkert, morro å samle på ting som vekker minner:)

    Ha en fin ny uke!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  4. Hei
    Du ligger ikke akkurat på latsiden du heller, ser du maler og ordner i vei.
    Kjempe fint blir det.
    Ang engle vingene, de har jeg kjøpt hos Frøken Olsen her i Arendal, de er veldig fine, de er i tre.
    Klem

    SvarSlett
  5. Lyst og fint ble det. :)
    Forstår at du ønsker deg flere deler til dette servise.
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  6. Så hyggelig blogg du har.La meg til som følger.

    SvarSlett
  7. Koselig servise! og så heldig da å få tak i samme i våres dager:))
    Gleder meg til du har saget litt:))
    Nydelig - hvitt og elegant.
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  8. Å det serviset er bare nydelig. Så heldig du var som fant deler til det. En må vel bare sjekke alle bruktsalg en kommer over, så dukker det vel opp noen deler til etterhvert kan jeg tenke meg.
    Godt å være ferdig med en malejobb. Alltid noe styr når en driver på syns jeg. Vi startet med sparkling i dag. Gruer for all jobben vi har forran oss. Skal bli godt når det er ferdig.
    Ønsker deg en god mandagskveld :)

    SvarSlett
  9. Belli i bordi,dolci i piatti,ciao,Rosetta

    SvarSlett
  10. Så lyst og fint det ble:) åå, her har det vært deilig vår vær idag:) Håper du har hatt like fint vær som oss:)
    Ønsker deg en fortsatt koselig uke:)

    Klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett
  11. Hei,

    Jeg har mange deler til Skogstjerne som jeg gjerne selger.
    12 stk tallerkner, 12 dype tallerkner, 6 stk mindre dype tallerkner, 2 fat, 2 boller og sausenebb. Ta kontakt på anneboger@yahoo.no hvis du fortsatt er interessert:)

    Anne

    SvarSlett
  12. best replica ysl bags hermes replica handbags u4h07a3l60 replica bags 168 mall replica bags wholesale india click site z7u41n3y80 replica bags ru check my site o5q28r5v12 high end replica bags replica bags in pakistan

    SvarSlett