Sider

lørdag 13. oktober 2012

Krabbe kos♥

En krabbe på kjøkkengulvet,he,he.
og ikke har den vært så snill med en av sine
medkrabber,,,har rett og slett klippet foten av den hm,,!!

En flott samling med krabbelurer!!Stakkars,,syns litt synd på dem
og,,de kikket på meg med de små øynene på stilker,og tenkte vell
sitt,,,!!


En liten kreps hadde søkt tilflukt i denne
lille konkylien.

Her er gryta endelig kommet på kok.Den var så ujevn i bunnen
at det tok en evighet,Skal ihvertfall investere i en ny gryte
til neste krabbefest.

Alex koser seg.
Å spise krabbe er en tålmodighets prøve,
mye pirking,knekking og spruting,,,,
men namm,,,,så godt!
Ha en fin søndag
Klem

5 kommentarer:

  1. Mmmm... krabbe er jo godt da, men jeg synes så utrolig synd på de stakkars små som ender i gryta... så jeg bare spiser, og ikke tilbereder:)

    Ønsker deg en finfin søndag:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  2. Nydelig med krabbe..
    nå fikk jeg vann i munnen!
    God søndag til deg ..og solen skinner ..jippi !!!
    Gode klemmer

    SvarSlett
  3. Mmmm deilig. :) Vi hadde krabbefest
    her en dag vi også,jeg åt meg sprekk-
    ferdig. :O))Gubben tar seg av kokingen.;)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  4. Jag tillhör också de,som tycker synd om de stackars små liven...
    ...men gott är det!!!
    Ha en fortsatt fin vecka!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  5. åååå, så deilig med krabbe...og nåfikk jamen meg jeg lyst på også ... høsten er så god med både krabbemat og fårikål og smalahåve og og og ...høsten har skikklig masse godt på lur, og så fine farger også ...derfor vi liker hlsten så godt mon tro *smiler*

    SvarSlett