Sider

lørdag 2. juni 2012

Fytti flate!!


 Fytti flate,,,,hvor ble sommeren av????
I dag både haglet og sluddet det på Jørpeland!!!
Men da jeg kom hjem,var det sol og helt tørt her hos oss.
Et virkelig merkelig Juni vær!!!

Men litt har vi da fått gjort i hagen.
Mannen har laget et fint espalje til klatrerosene min.
Jeg blandet til en beis slik at den ble lik kurvmøblene,og kassene,
tilnærmet rekvedfarge.Blandet en mørkbrun med hvitt.



 Det skjer ikke så mye på inne fronten ennå,men
nytt gulv er bestilt.Jeg gleder meg som en unge!!!


 Det er et rekved farget eike plank  Pergo gulv.
Endelig har jeg funnet et gulv jeg liker.
Så det blir et helt styr å rydde ut møbler,og ting
og tang,,,But " bring it on"!!
We do it!!!


 Flere bilder fra Livets hage,,,,Med fare for å gjenta meg selv.
Men det er nå denne hagen vi har da :o)
Har flyttet litt rundt på noen store potter,da er sekke tralle tingen.
Syns det ble så koselig på den nye sitteplassen med de nye kurvmøblene.
Dette fine lille treet er en kastanje som ungene og min mor,plantet
for sikker over 15 år siden,husker ikke helt sikkert..

Et koselig minne siden mamma er gått bort,og ungene er 
store .Jeg kutter den tilbake hvert år,og derfor har den klart seg i potten sin i så mange år.

 Elsker hvite sildrer!




Det er så kjekt å se at det er kommet til noen nye følgere.
Hjertelig velkommen er dere!!
Ønsker dere en fin 
helg,med masse kos!
Goe klem
fra
Sol

5 kommentarer:

  1. For en fantastisk hage du har! Vi har hatt snø her helt frem til i går, da fikk vi endelig sol, og gradestokken kom endelig over 10 grader :)) Så er jeg heldig får jeg gjort noe i min hage for første gang i år! :) Nekter å gjøre hagearbeid i 3 grader!! :)
    Ha en fin helg :)

    -synnøve-

    SvarSlett
  2. Nydelig uteplass dere har. Alltid koselig å lese bloggen din. Bra valg av gulv også... Jeg falt for rekved og vintage. Fortsatt god helg.

    SvarSlett
  3. Herlige hagen din Sol..
    Ikke mye hage kos her med den kjølen vi har for tiden.
    Håper virkelig på varmere dager og et kaffebesøk av deg og" naboen" snart ..
    Kos deg i helgen.
    Klem Anne

    SvarSlett
  4. Nydelige Bilder fra hagen go uteplassen- for et sted! Nå lurer jeg bare på om du har noen tips til planter i surjordsbed (utenon rhododendron)- Bedet ditt ser så frodig og flått ut- slik ønsker jeg at mitt også skal se ut etterhvert!
    God Helg !
    Mvh Monica

    SvarSlett
  5. Så koseligt du har det i hagen din !og fine blogg her må eg innom oftere:))mvh Eli:))

    SvarSlett