Sider

lørdag 11. februar 2012

God morsdag,til alle mødrene♥


 Ønsker alle mødre en fin morsdag i morgen!
Viser bilder av tulipanene som jeg egentlig skulle
ha kastet,,men akk så vakre de er!


 Besøks helg hos oss,koselig,men hektisk :o)
(Anbefaler dere å trø til som besøkshjem.
Det er store behov for avlastning)

Og så har jeg
 mann med tannverk!!!!
(stakkars!!!)



♥Mamma♥

Åååå, du lurer på om jeg jobber??? .. Joda, JEG ER MAMMA ! Det gjør meg til ei vekkerklokke, kokk, husholderske, servitrise, lærer, barnepike, sykesøster, livvakt, fotograf, rådgiver, en livslang student, en fest arrangør, en personlig assistent, en revisor, en MINIBANK, en trøster, jeg har aldri ferie eller betalt når jeg er syk eller fridager. Jeg jobber dag som natt. Jeg har turnus døgnet rundt resten av mitt liv

God helg!
Klem
fra
Sol

4 kommentarer:

  1. Så flott at dere er en avlastningsfamilie, jeg beundrer de som kan det.
    Tulipanene er kjempe fine, kansje er du heldig å får nye blomster i morgen :)

    Happy mammadag som kommer :)
    klem klem

    SvarSlett
  2. Såååååååå de e Mors Dag hos er imorgon :)
    å missa nu inte......

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    förra veckan var det 111 fina bloggar med.....
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett
  3. Jaså ni har Morsdag NU???...Vi firar inte förrän i Maj månad!!!...Vi har också varit "avlastningsfamilj",fast det är många år sedan nu,jag vet hur jobbigt - och roligt det är!!!Ni gör en välsignad insats!!!...Fina tulpaner på bilderna!!!...Hälsa gott till stackars "Katthultaren",,,inte roligt med tandvärk!!!...KRAMAR!!!

    SvarSlett
  4. HEI :)
    Lekre bilder og kloke ord! ♥

    Takk for fine ord frå deg :)

    Ynskjer deg ein god tysdag!

    Klem ♥

    SvarSlett