Sider

onsdag 2. november 2011

Rustikk og røfft!


 Jo da,jeg er fortsatt her!!
Er litt etter med bloggingen for tiden.
Har hatt en fin dag,vært på besøk hos Yve,
lagd hjemmelaget knekkebrød etter oppskrift jeg fikk av henne.

Knekkebrød:
                2dl lettkokte havregryn
     2dl sammalt rug
           2dl solsikkekjerner
2dl havrekli
1dl kruskakli
1dl linfrø
2ts salt
7,5 dl vann

 Te boksen min

 Litt bilder fra kjøkken.
Hjertelig velkommen til nye følgere!
Så kjekt at dere fant meg!!




Sitter og ser på tv2.
En gripende kommentar om en multi handikappet gutt
som sier livet er herlig,,reiser til USA og har et enormt
livsmot,,ja en kan ikke annet en å "ta av seg hatten"
og plassere sine egne "vondter" i perspektiv.

Ha en fin kveld!
Klem fra Sol

3 kommentarer:

  1. Hjemmelaga knekkebrød er jo kjempgodt. Lenge siden jeg har laget det. Må se om jeg ikke rekker det en av dagene. Du ahr så mye fint. Og det er satt så fint sammen. Koselig.
    Nei bkogglysten går lett opp og ned innimellom. Så da får en bare ta det litt roligere en periode, og så kommer det tilbake for fullt igjen om ei stund.
    Ønsker deg en herlig torsdag ;(

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder og de knekkebrødene
    så herlige ut :)

    Den dokumentaren var veldig fin, jeg får alltid dårlig samvittighet for mine "klager" når jeg ser sånn, for et mot han har!

    Ønsker deg en flott torsdag
    klem klem

    SvarSlett
  3. Du har sååå mye fint på kjøkkenet!! Kjempe innspirerende bilder...
    Ønsker deg en fin fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett