Sider

torsdag 20. oktober 2011

Nå må jeg komme igang!

Utsikten fra rommet på hotellet i Strømstad.

 Hjemme igjen etter en fin høstferie!
Litt tungt å komme igang med bloggingen kjenner jeg,men det har vært
omstendigheter  som har tatt tiden min.
Så jeg håper at det ordner seg,,og at bloggelysten kommer tilbake.


 Flott utsikt fra rommet.
Vi var heldige med været og kosa oss !
Kan anbefales på det varmeste.


 Før vi reiste tok jeg dette bildet utover fjorden.
Legg merke til virvelvinden i enden av regnbuen,,,,syns det var så spesielt,sol og regn!


Goe klem 
fra 
Sol

6 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder av regnbuen! Så skjønn!

    SvarSlett
  2. For noen flotte bilder da, så herlig du har hatt en flott høstferie.

    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder hos deg Sol :o)

    SvarSlett
  4. Förstår att ni haft det fint,av de vackra bilderna på utsikten.....underbar regnbåge,du har fångat med kameran!!!Tack för att du delar med dig!!!! Har saknat dig på bloggen.....Kramar!!!

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    Så plutselig at du hade kommentert hos min bruktblogg www.nostalgiasuthus.blogspot.com ang. en sausenebb. Det kan godt stemme at den hete Skogstjerne , og jeg har fremdeles servisedelen :-)

    Ønsker deg en fiiin kveld !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett