Sider

søndag 10. juli 2011

Herlige sommer!

 Da var to uker av ferien brent av!
Men du så deilig å komme hjem igjen til Livets hage!
Vi har hatt en herlig ferie,mesteparten av den var vi i Sverige.
Strømstad,Grebbestad,Fjällbacka,Smøgen og ellers mange skjønne små havnebyer 
på vestkysten av Sverige.

 I dag bare koser vi oss under paviliongens tak,mellom regnbygene,,,,,,sukk!
Men temperaturen er fin,og humøret på topp.



Skal vise litt bilder fra ferien i morgen,tenkte jeg.
Må få dem inn på pc`n
Håper alle leserne mine har det bra,og nyter 
sommeren.
En liten sommerklem 
fra Solstrålå!

6 kommentarer:

  1. Åh det høres ut som ein fin ferie!! Kjenner eg misunne deg, for her har det jammen meg ikkje vore mykje sommer..
    Var i Grebbestad, eller rett ved sida av på Tanum Strand på kursopphold i fjor vår. Det er ein skikkelig kos liten by!!
    Gleder meg til å sjå meir bilete!

    Håper verkelig at sola og sommeren kjem til oss og snart!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Høres ut som en herlig ferie. :)
    Gleder meg til å se bilder.
    Ønsker deg fortsatt fine sommerdager. :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Høres ut som om dere har hatt en fin ferie.
    Her har vi nesten fått malt ferdig huset, har bare bittelitt igjen. Terrassen er bare såvidt påbegynt. Må jo ta opp gammel belegningsstein og rive opp den gamle først og nå er de tre ukene gått.....
    Men vi snakkes:)
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Beautiful pictures, really great! Greetings!

    SvarSlett
  5. så bra å høre at ferien var topp:) værgudene er kanskje litt strengere her hjemme, men godt du har humøret hehe. jeg for min del begynner å bli nokså lei av regnet :( dog bra for butikken da;)
    klem fra GB

    SvarSlett
  6. Godt å høre at dere har hatt en flott ferie. Hadde tre-fire flotte dager i Sverige vi også. Nydelig vær, ikke minst. Her er det jo bare regn. Og uten tak å sitte under blir det lite uteliv sev om temperaturen er bra.
    Herlige bilder du viser. Nydelig rose.
    Ønsker deg ei riktig god uke :)

    SvarSlett