Sider

torsdag 4. november 2010

Giveaway i Livets hage!





Ja nå tikker øyeblikk telleren over 5000 og det skal feires!
Ikke så mange når en ser ute i Bloggeland hvor det er både  5 og 6 siffrede tall på tellerene.
Men jeg er stolt og glad over alle besøkene jeg har hatt siden slutten av September.Jeg
hadde ALDRI I MIN VILLESTE FANTASI TRODD AT JEG SKULLE FÅ TIL DETTE!
Selv om jeg lenge har hatt et stort ønske om å bli blogger,syns jeg det så vanskelig ut med min datakunnskap.
men nå er jeg her ,en ivrig blogger.
Så nå blir det giveaway i Livets Hage.
Noen som vil hive seg med??
Du kan linke bildet over med skriften på til bloggen din.

  1. Premie er et maleri laget i Livets Hage pluss løperen  som vist på bildet.
  2. Premie er et nydelig hvitt kremmerhus med pelskant og hjerte, og laget i Livets Hage
  3. Premie er et stort hjerte vist på bildet

Maleriet 40 x 30cm

Løperen måler 50 x150 cm




Kremmerhuset måler 30 cm


                                                             Hjertet måler ca 22 cm
Reglene er som vanlig:

  1. Ett lodd for en kommentar.
  2. To lodd for kommentar og legge seg til som følger.
  3. Tre lodd for kommentar,bli følger og linke bildet over til din blogg.

Lykke til alle sammen,
og har du ikke blogg kan du kommentere
men legg igjen et navn og adresse.Helst ikke e-mail i første omgang( pga spammerene) så jeg finner deg igjen hvis du vinner.




Så må alle ha en fin torsdag,og
et lite lysglimt fra Livets Hage:


            Livet er utrolig,men sant!
         Livet går alltid videre.
         Hvor skulle det ellers gå hen?


Store torsdagsklem fra Solstrålå!

60 kommentarer:

  1. Hei, for en koselig blogg:)
    Og gratulerer med 5000 - gøy!
    Jeg blir gjerne med og trekker 3 lodd:)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. 1 lodd på meg så venter jeg i spenning...
    ;-D

    SvarSlett
  3. Gratulerer !
    Eg feirer deg gjerne, og tar 2 lodd :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  4. Hei, Gratulerer som vinner av den vakre vasen Boblen. Send meg din adresse så kommer vasen til deg. Jeg blir med i din konkurranse og tar 3 lodd. klem Siv

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne være med!
    Linker også, blir det 2 lodd;oD
    Bli gjerne med på min Give Away du også!

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Prøve ein gang te :
    Gratulerer så mye med over 5000 visninger !
    Du e bare goe !
    Og gratulerer med den flotte vasen :)
    Stolt av deg og glad i deg !!!!

    Stor klem fra Ingunn <3

    SvarSlett
  9. Alle gode tre og det blir 3 lodd siden jeg nå klarte å linke....
    Klem :)

    SvarSlett
  10. Hei & hopp:)
    Takk for så koselige kommentarer fra deg, det varmer ❤
    Mange fine bilder du viser av stua di forresten!!
    Jeg slenger meg med vettu, og trekker vel 3 lodd siden jeg linker og allerede er følger..;)
    Goood kveld til deg & dine ❤
    Smil & klem fra Jeanette:)

    SvarSlett
  11. Så utrolig gøy Sol;) Grattis med så masse besøkende, synes det er mye med 5000 jeg da! Og ikke minst, tusen takk for alltid så koselige kommentarer inne hos meg, setter utrolig stor pris på det!

    Nydelige premier så her henger jeg meg på. 2 lodd i første omgang til meg;) Tusen takk!

    Ha en fin kveld videre!
    Hilsen fra Lene:)

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 5000 besøkere!!
    Slenger meg med på give away og tar 2 lodd jeg :)

    Har forstatt fin kveld
    hilsen fra Katla

    SvarSlett
  13. Gratulere så mye med så mange besøkende! Det e stas!
    Jeg slenger meg på med 2 lodd. :)

    Klem fra Loppa

    SvarSlett
  14. Grattis med masse besøk :o)
    Utrolig fine bilder fra stuen din...har kost meg med å kikke hos deg!!

    ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  15. 5000 så mosjomt!!!!!! gratulere!!! gleder meg til å feire snart de neste 5000 besøk.
    Jeg tar med meg 2 lodd.
    Hilsen og klem fra Maria

    SvarSlett
  16. Klart jeg er med, du er så flink! Jeg følger deg allerede og linker selvsagt denne nydelige give awayen på bloggen min! 3 lodd på meg!

    SvarSlett
  17. Solstrålå! Jeg ser med skrekk og gru at jeg ikke ligger som følger hos deg. Jeg har hele tiden trodd at jeg gjorde det. Jeg besøker deg jo nesten hver dag! Gjorde selvfølgelig noe med dette umiddelbart og ble dermed din følger nummer 23!

    Klem fra *vasehodet* meg i Huset på Figgen

    SvarSlett
  18. Artig med giveaway!!! Gratulere med jubileum :) Hadde også begrensede datakunnskaper da jeg begynte å blogge i juni, men heldigvis var det mange hjelpsomme damer her inne som svarte på alt en stakkars nybegynner lurte på. Blogglandia er et godt land å komme til,hihi :)
    Følger til den fine bloggen din er jeg fra før, kommenterer og linker seff, så jeg prøver lykken med 3 lodd!
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  19. heiaa:) ville bare sei gratulerer eg;)

    e såå stolte av deg mamma'n min:) å kjempe imponerte av det du har fått t:) men har jo alltid visst at du va flinke, du e jo mamma di får t alt di vil få t;D

    øve 5000 besøkane e jo kjempe bra;D men isje øverraskane når du ser den flotte bloggen din me di nydelige bildene dine, av huset å di fine tingene du lage:)

    isje løye folk stikke innom å blir interesserte ;D

    store klem Helene :)

    SvarSlett
  20. Hei. Gratulera med 5000 besøkende, eg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  21. Åh så gøy...jeg vil gjerne bli med og tar to lodd :)
    Nydelige premier og gratulere så masse med over 50000 treff!! Kjempe gøy å blogge!
    Ha en herlig helg da.
    Goklem Marie :)

    SvarSlett
  22. Så fine premier! Jeg vil gjerne være med, og trekker ett lodd - og ønsker deg til lykke med de 5000:-)

    Ha en god helg!

    Mvh Camilla (privatrett@hotmail.com)

    SvarSlett
  23. Gratulerer med mange besøk på kort tid, ja er ikkje det flott her i bloggverda?;) Flotte premier!
    Eg vil veldig gjerne ha 1 lodd:)
    Ha ein flott dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  24. Gratulerer med fine besøkstall :-) Blir gjerne med på en giveaway jeg - 1 lodd på meg

    Ha det godt og klem fra Siv

    SvarSlett
  25. Hei Sol!
    Jeg har klart å linke... jippi ..da blir det 3 lodd!!!
    Nattaklem!!!!

    SvarSlett
  26. Takk for at du ble med på min giveaway :) Jeg kan jo absolutt ikke være dårligere, så jeg slenger meg med og tar 3 lodd her hos deg :) *♥*

    SvarSlett
  27. Juhu;)

    Tenkte jeg skulle ta ett lodd:) Er jo ikke så inni dette her jeg, så får man et eller to lodd når man legger inn kommentar og allerede er følger???
    Uansett, fantastisk blogg du har:) Et "must" hver dag det....Ja, og følge den...;) Du er virkelig flink!!!! Skulle tro du hadde hatt et tidligere liv som blogger:)

    Ha en god natt, skjønne du, Sol;)

    Klem fra Yve:)

    SvarSlett
  28. Gratulerer så masse, og hurra!!

    Jeg er med på give away, og håper det er min tur til å få litt vinnerlykke nå, for det bildet var bare N Y D E L I G!!

    Tre lodd på meg :-))

    Klemmer!

    SvarSlett
  29. Heisann. Fin blogg du har. :-) Jeg vil gjerne være med, og tar 2 lodd.

    SvarSlett
  30. Hei!
    Gratulerer :)
    Flotte premier, jeg vil være med :) Tar 2 lodd, tusen takk :)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  31. Hei
    Jeg vil gjerne være med 2 lodd til meg og jeg følger deg.

    Klem Anita

    SvarSlett
  32. Hei :)
    Jeg vil gjerne være med og feire deg og tar 1 lodd. Nå skal jeg titte meg litt rundt her på bloggen din!
    Ha en fin helg :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  33. Så utrolig gøy da! grattis!

    dette må jeg bli med på, kjempe flotte premier!

    tar med meg 3 lodd...

    klem

    SvarSlett
  34. Gratulerer med 5000!!! Tar gjerne 2 lodd og krysser fingre og tær :-)

    SvarSlett
  35. Gratulerer! Jeg prøver lykken med 1 lodd :-) Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  36. Heisan du. Jeg vil gjerne være med å feire og tar ett lodd.
    KLæmmer Susanne

    SvarSlett
  37. Hei hei.
    Så fin blogg du har. Gratulerer med mange treff. Eg er ny sjølv, og får noko til, mens andre ting har ikkje ikkje forstått korleis eg skal gjere....
    Eg har linka på min blogg, + følger og tar gjerne tre lodd.
    Ser nok innom att her :)

    SvarSlett
  38. Hei!
    Likte bloggen din kjempegodt!
    Jeg tar tre lodd!
    Ha en fortsatt fin kveld!

    Klem Elin:)

    SvarSlett
  39. Så nydelig giveaway! Jeg er gjerne med og tar 3 lodd :)

    Her er lenken min: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/giveaway-hos-livets-hage.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  40. Hei, jeg blir gjerne med!:) Ett lodd!

    Hvis du vil være med kan du vinne hjemmelagde såper inne hos meg;)

    SvarSlett
  41. Heisann!

    Jeg vil gjerne være med på din give away med 3 lodd:o)

    Må si du har en koslig blogg!

    SvarSlett
  42. Hei! Jeg tar 3 lodd. Og dette var flotte premier. Du har en vakker blogg:) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  43. Å.. denne trodde jeg da at jeg hadde blitt med på før, men da vil jeg det selvsagt nå:-)
    Full pott til meg da!
    Klem fra Saga.

    SvarSlett
  44. Gratulerer! 2 lodd til meg og tvi tvi. Mvh Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett
  45. Jeg vil gjerne væremed på trekning hos deg. Så nydelgie bilder du lager.
    Har ikke fått sett så mye på bloggen din enda. Gleder meg til å se på resten.
    Jeg legger en link på siden min. Vet ikke om det kvalifiserer til to lodd. Men et blir det vel.
    Ha en flott kveld :)

    SvarSlett
  46. Kom tilfeldigvis inn på den flotte bloggen din!!! Følger deg veldig gjerne videre,for her var der masse inspirasjon å hente!!! Ha ei flott adventstid!!! Klem

    SvarSlett
  47. Åhh så flotte premier:) Her vil jeg være med på 3 lodd:)
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/give-away-hos-livets-hage.html
    klem fra swimzy
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  48. Camilla, c-fan@online.no26. november 2010 kl. 11:56

    Gratulerer med over 5000 treff! Du har en meget flott blogg. Siden jeg ikke har egen blogg blir det ett lodd på meg. :)

    SvarSlett
  49. Gratulerer med så mange besøkene:-)
    Jeg blir med på denne nydelige vintage giveaway..Jeg elsker vintage..(titt i bloggen min)Så denne må jeg bli med på.Jeg har blitt følger og skrevet og linket til deg i sidebaren min,så det blir tre lodd på meg.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  50. Jeg er gjerne med, og satser på at jeg trekker lykkeloddet!

    Hilsen Egat

    SvarSlett
  51. Hei, jeg tar gjerne et lite lodd om jeg får. Ha en fin førjulstid. :-)

    SvarSlett
  52. Jeg vil selvfølgelig være med på dette, har lagt meg som følger (trodde jeg var det for lengst) og her kommer en kommentar: nydelige premier. Lykkelig den som for en disse.....

    SvarSlett
  53. Åh, så smukke ting MÅ jeg bare eje... kan man vinde alle 3? ;-b
    Jeg er med på 3 lodder

    Tjek din Give Away på http://missingcreativity.blogspot.com/

    SvarSlett
  54. Flott blogg. Jeg tar 2 lodd. Er første gang jeg er med på dette, så vet ikke hvordan jeg linker..

    Flotte premier du har i give awayen din

    SvarSlett
  55. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  56. Hei Solstrålå!

    Gratulerer med de mange besøkende! For en koselig blogg du har, du er jammen 1 stk. kreativ sjel :)

    Jeg skal helt klart følge deg, og vil gjerne være med i trekningen av de flotte gavene.

    Ha en god dag!!

    SvarSlett
  57. Oj så flott give away! Slenger meg på i siste liten med to lodd, jeg! (har seff lagt meg til som følger!)

    SvarSlett
  58. Så nydelige premier og en såå flott blogg du har. 2 lodd til meg. Mvh Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett
  59. Gratulerer så mye!
    blir med å prøver lykken med 1 lodd:)

    SvarSlett